Uzupełnij dane do wystawienia
licencji na oprogramowanie AnoMail. Od razu po dokonaniu płatności na podany
przez Ciebie adres e-mail nasz automat wyśle dane niezbędne do pobrania programu. Po zalogowaniu w naszym serwisie
będzie można uzupełnić dane do faktury VAT, która stanowi potwierdzenie
zakupu licencji. Ewentualnie można zamówić program na podstawie faktury
pro forma lub wybierając na końcu formę płatności:
PayU - Płacę później. NAJCZĘSTSZE PYTANIA DOT. KUPNA LICENCJI ONLINE - PŁATNOŚĆ KARTA KREDYTOWĄ LUB PRZELEWEM | -
W jaki sposób oraz kiedy otrzymam program? Natychmiast po dokonaniu wpłaty (w praktyce do kilku minut) na podany podczas rejestracji adres e-mail otrzymacie Państwo login oraz hasło niezbędne do pobrania programu. Program pobiera się z naszej strony. W przypadku zakupu licencji z płytą DVD, program wraz z materiałami szkoleniowymi i papierową wersją faktury VAT zostaje do Państwa wysłany zwykłą pocztą. -
Gdzie wpisać dane do faktury VAT oraz w jaki sposób ją otrzymam? Przy pierwszym logowaniu w serwisie AnoMail.pl uzupełniacie Państwo dane do faktury VAT. Faktura stanowi potwierdzenie zakupu licencji na nasze oprogramowanie i dostarczana jest do Państwa w wersji elektronicznej na podany przy rejestracji adres e-mail. -
Do czego służy adres e-mail podany podczas rejestracji i czy tylko z niego mogę wysyłać pocztę? Adres e-mail podany przez Państwa będzie loginem w naszym systemie i nie będzie można go zmienić. Do adresu e-mail zostanie przypisany kod aktywacyjny służący do aktywacji programu. Adres e-mail będzie służył także do identyfikacji Państwa firmy w przypadku chęci skorzystania z pomocy technicznej, przypomnienie hasła itd. Natomiast wysyłka e-mailingów może być realizowana z dowolnych adresów e-mail będących w Państwa posiadaniu.
-
W przypadku wyboru płatności na raty lub zapłaty po 30 dniach od
zakupu na kwotę np. 1000 PLN, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa
Procentowa) wynosi 22,36%,oprocentowanie zmienne 6,5% (dla mBank S.A. z
siedzibą w Warszawie), oprocentowanie stałe 6,5% (dla Alior Bank S.A. z
siedzibą w Warszawie), oprocentowanie stałe 6,5% (dla Kreditech Polska
Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie). Przykładowo całkowita kwota do
zapłaty: 1100 zł, całkowity koszt : 100 zł (w tym: prowizja: 65,00 zł,
odsetki: 35 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 11 równych miesięcznych rat
w wysokości/po: 100 zł. Warunki oferty: wg stanu na 15 maja 2015 r. (dla
mBank S.A. i Alior Bank S.A.) i 25 kwietnia 2016 r. (dla Kreditech
Polska Sp. z o.o.). Umowa o pożyczkę zawierana jest między
pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w
Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie, lub Kreditech Polska
Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny
zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu
współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. -
Czy mogę zapłacić prywatną kartą kredytową a otrzymać fakturę VAT na firmę? Tak, nie ma najmniejszego problemu. Po dokonaniu płatności otrzymujecie Państwo login i hasło do naszego serwisu a następnie przy pierwszym logowaniu uzupełniacie dane na jakie należy wystawić fakturę VAT za zakup oprogramowania AnoMail.
Zobacz koniecznie: Płatność na podstawie faktury proforma Czytaj:
Warunki licencji na oprogramowanie AnoMail Zobacz: Regulamin zakupów w serwisie AnoMail.pl
|